Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Sabtu, Mac 19, 2011

Basuh Exora + Penggunaan WCW + Sarung Tangan Microfibre = Hasilnya.

Assalamualaikum.

Aku ingin berkongsi di sini yang mana boleh dikatakan sambungan dari posting yang lalu, dimana aku telah membeli satu produk dari owner ABM - Waterless Car Wash (WCW).

Ketika berada di Kota Bahru , Kelantan (rumah abang ipar aku), sebelum aku mengikuti rombongan menghantar pengantin lelaki, aku telah menghantar exora aku dan sepupu isteri aku yang memandu grand livina ke satu car wash (nama kedai AQIL SNOW WASH).Walaupun kedai tepi jalan jer, aku puji cara pekerja kedai tu mencuci dengan teliti bukan cincai.


Setelah exora aku siap di cuci aku balik ke rumah abang ipar aku dan mempunyai banyak lagi masa aku terus ambil peluang menggunakan (WCW) + Sarung Tangan Microfibre yang aku beli di salah sebuah pasaraya.



Memang berbaloi menggunakan WCW ni...memang berkilat exora aku, macam kereta baru tu.

Apa kata korang cuba dulu tak ruginya...




2 ulasan:

jimon berkata...

memang senang nak menggosok bila guna sarung tangan microfibre

mdshaari berkata...

Bro ezad7604 - cara yang di gunakan adalah sam seperti aku lakukan
1) basuh kereta
2) Aplly WCW
3) Tanggung puas hati!