Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Isnin, Mac 14, 2011

EOCM TT - Istimewa Ikan Bakar di PIBT, Umbai Melaka.




Assalamualaikum.

Pada tarikh 12/03/2011 berlangsung satu TT - Istimewa Ikan Bakar di
Perkampungan Ikan Bakar Terapung, Umbai Melaka yang telah di kelolakan
oleh EOCM SR.

Lebih kurang  47 ahli EOCM dan keluarga (ada juga yang datang solo).

EOCM SOUTHERN REGION

GENG LENDAT MELAKA












Menu yang akan disediakan:

• Siakap bakar
• Cencaru bakar cili
• Sotong goreng tepung
• Kailan ikan masin
• Kupang sweet sour
• Dessert
• Limau ais + sky juice

Hadiah Cabutan Bertuah -:
• 1 VS Kechat (hadiah utama)
• 7 bungkus hamper
• 5 keping baucar Tinted
• 5 unit Waterless Car Wash

Perjalanan
Kali ini aku tidak menyertai mana konvoi,kerana aku nak balik ke kampung
halaman dahulu. Aku memulakan perjalan dariTaman Bukit Angkasa pada jam
11:45am melalui Plaza Tol Sg. Besi dan exit tol Nilai,sebab nak ambil adik ipar.

Aku tersangkut dalam kesesakkan lebuhraya nasib baik ler dah dekat exit tol Nilai.
Sementara menanti adik ipar, aku sempat menempek sticker LENDAT dan
mengambil gambar buat simpanan. Hehehe.

Untuk mengelakkan terlibat dengna kesesakkan di lebuhraya PLUS, aku ambil
keputusan ikut Leburaya LEKAS dan exit kat Seremban/Kuala Pilah. Dari situ
aku ikut jalan lama melalui Rembau-Chengkau-Kota-Kendong – Taboh Naning
dan Simpang Empat ( balik kampung halaman jumpa mak , nenek dan sedara
mara sambil hantar barang. )

Aku kembali memulakan perjalanan ke PIBT melalui Lebuh AMJ, di sebabkan rasa
lapar yang amat, aku berhenti di Nasi Kandar Pinang Besar di Cheng Melaka,
berhampiran Best City Auto Acc. sempat lagi tanya harga nak pasang langsir kat exora.

Memandangkan masih terlalu awal dan mempunyai banyak lagi masa, aku singgah





kejap kat Pam Minyak Petronas Balai Panjang untuk rehat, tidur dan juga menukar
baju.  
      
Alhamdulillah. Aku dan seisi keluarga aku selamat sampai ke lokasi pada jam
18:30 tepat.

Ketibaan.
Kesemua exorian dan ahli keluarga sampai tepat pada masa yang di jadualkan
 

Cip LENDAT
Pendaftaran

Sesi pendaftaran bermula bagi mengesahkan kehadiran dan mendapatkan nombor cabutan bertuah. Meriahnya...hehehe.
K.E bertanggungjawab keatas PENDAFTARAN
Nombor yang sama masa di YEG Rompin :)

Setelah selesai sesi pendaftaran. kami semua bergerak memilih meja masing-masing. 
Dan makanan sudah mula di hidangkan.Sesi cabutan bertuah sambil makan-makan.
Dihiburkan jugak dengan bakat-bakat karaoke. pergh menarik...
Tambahan menu sendiri bayar Ketam masak Blackpepper
Cabutan bertuah dimenang oleh ahli yang bertuah pada malam tu...hehehe..aku tak ada rezeki huhuhu.
Pemenang Baucar Tinted
salah seorang Pemenang  Hamper
Bro Lutfi tersenyum memenagi grand prize VS KECHAT
yang bernilai RM250 sekiranya bukan ahli EOCM

Aku memang berpuas hati dengan majlis TT yang di anjurkan oleh pihak GLM dan semua exorian yang hadir pada malam tu sporting ....SEMPOI HABIS. Majlis bersurai jam 22:30 dan aku terus balik KL..manakala yang lain ada yang sambung TT larut malam di satu lagi tempat dalam jajahan GLM.




Tiada ulasan: