Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Sabtu, Mei 07, 2011

Jersi Harimau Malaya Versi kanak2

Assalamualaikum.

Lama juga aku tak menulis apa entri di sebabkan masa tidak mengizinkan.

Dan kebetulan rakan-rakan ada menempah jersi harimau malaya...bro azhar77 1 helai (biru) dan untuk (harmonic beliau pula warna biru juga), en. maslan 1 helai biru dan bro jimon pula inginkan warna kuning buat harmonic kembar beliau.

Alhamdulillah kesemua jersi sesuai dengan saiz badan masing-masing. Baru tengahari tadi berkesempatan menghantarkan baju buat harmonic bro jimon dan dia berpuashati. Bro jimon telah menghantar gambar harmonicnya yang memakai jersi tersebut...


Disini aku ingin mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang support aku...dengan membuat tempahan jersi...aku hanya mengambil jersi sekiranya ada tempahan...hehehe.

kredit kepada bro jimon sbb sudi berkongsi gambar juga terima kasih bro jimon sebab belanja aku minum 3 layer tea.

Nota: Bagi jersi untuk harmonic  - RM25 sepasang
harmonic dalam bahasa radio = (anak).



4 ulasan:

jimon berkata...

memang puas hati :) hehehe kalau twin panggi duo harmonic ke bro? Next time kita tenggo tenggo la kami sanera sekali ngan zuhir kat syed bistro arrrr

mdshaari berkata...

insyaallah ada masa boleh aje. lebih kurang begitulah panggilannya...hehehe

Tanpa Nama berkata...

salam, saya berminat nak dapatkan jersi kanak2 ni, mcm mana ya? Thx-marlia

mdshaari berkata...

maaf sebab baru perasan comment ni (marlia), sbbnya comment pergi ke bahagian Awaiting Moderation...minta maaf minta ampun.

berapa pasang jersi kanak2 yang anda ingin.

Kalau boleh berikan nama dan alamat dan no tepon secara email kepada mdshaari.hassan@gmail.com. Ini kerana memudahkan kita membuat urusan.

Sekian. mohon maaf sekali lagi.