Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Sabtu, Februari 19, 2011

Pasar Malam Kg. Kerinchi



 Assalamualaikum,

Kali terakhir aku pergi pasar malam ni adalah 5 tahun yang sudah.

Taman Bukit Angkasa taklah jauh mana pun dengan Kg. Kerinchi, jadi pergi dengan motor jer lah lepas maghrib.

Keadaan masih sama tidak banyak berubah, tp boleh tahan juga sambutan orang ramai. Aku pun mencari apa2 yang patut umtuk makan malam nanti. :)

Tapi sayang banyak gambau yang aku snap hanya tinggal 2 yang boleh dikongsikan kat sini, yang lain terdelete semasa mengedit semalam. :(



Sedikit Info :- Pasar Malam di Kg. Kerinchi adalah setiap hari Isnin dan Jumaat.




                                            


4 ulasan:

jimon berkata...

masa bujang dulu aku menyewa kat vista angkasa, selalulah singgah pasar malam ni, ada satu gerai tu jual nasi beriyani ngan nasi tomato..memang marbeles...tapi tu way back tahun 2001 - 2002

Admin berkata...

salam sahabat

alahai sory la bro tak perasan geng exora rupa nye....hehehe

salam perkenal dari

mitos eocm 032

mdshaari berkata...

yelah bro aku yang dekat boleh dengan lokasi tersebut, boleh katakan sekolah pun kat Sek. Men. Sri Pantai year 1995 - 1996 dari Tingkatan 4 hingga habis SPM.

Tapi masa kecik2 dulu lokasi tu kawasan tempat aku bermain dan mempunyai kengkawan yang ramai.

kedai nasi beriyani ngan nasi tomato tu masih ada lagi bro. hihihi

mdshaari berkata...

Salam Assalamualaikum sahabat bro mitos menarik sangatlah bro mitos punya weblog sekarang ni pelbagai info dan idea kreatif...


aku sukakan nya

ikhlas dari EOCM-536CR :)