Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Khamis, Jun 30, 2011

Temankan rakan yang baru berminat dengan Hobi Radio

Pada 21/06/2011 aku dan 2 rakan dari EOCM yang mana turut mendaftar diri dengan TDM Communication & Services pergi ke kedai kat LowYat untuk beli handy pada awalnya, akan tetapi setelah mereka membuat keputusan dengan mengambil kira dari segi diskaun yang di perolehi sekiranya membeli pakej COMBO..iaitu Handy + Mobile RIG + Full Accessories.

EOCM member Jackie - EOCM 1005 aka TDM Echo Juliet dan aSaMBoi - EOCM 798 aka Echo Alfa Sierra telah memilih untuk membeli handy jenama AVOX dan Mobile RIG jenama Icom V8000 dengan Antena Mobile Pro Gainer - MC101.


 

Bro aSaMBoi atau Fakhrul Anuar Sulaiman terpaksa balik awal sebab nak ambik anak (harmonic) balik sekolah dan minta aku tolong bawa balik fullset item yang baru dibeli, manakala bro Jackie pula menghantar aku pulang ke base Taman Bukit Angkasa dan kita orang Tango-Tango sambil Jackie mencuba handy yang baru di beli. hehehehe.

Bro Jackie ingin cuba memancar di jaluran Tango Delta Mike, aku cuba menulis satu skrip yang perlu di ikut supaya bro Jackie tidak kekok ke udara. Dan walaupun kali pertama memancar...not bad...

Item Bro aSaMBoi yang aku bawa balik sempat ler aku ambil gambarnya...




2 ulasan:

akuamy berkata...

bertambah lagi rakan dario dari EOCM ke TDM

mdshaari berkata...

mudah2 mudahan akan bertambah lagi ler hendaknya supaya meriah je jalur Tango Delta Mike..hehehe