Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Rabu, September 18, 2013

Proton Exora - The Malaysia Book Of Records


Alhamdulillah. Program anjuran Exora Owners' Club Motorsport iaitu 1Exora 1Keluarga 1Malaysia yang mana menghimpunkan Proton Exora Satu Malaysia di Sepang International Circuit telah berjalan lancar dengan jayanya sekaligus berjaya mencatat sejarah pengiktarafan dari MBOR - Malaysia Book  Of Records. Tarikh 15hb September 2013 bersamaan Ahad.

Seronok rasanya apabila dapat beramah mesra bersama pemilik exora yang datang dari Timur, Barat, Utara, Selatan yang memberikan sokongan tanpa mengira berkelab atau tidak berkelab, asalkan mempunyai exora. ANDA semua EXORIAN's memang terbaik.





Terima kasih di ucapkan kepada crew yang bertugas di lokasi event, SIC - Sepang International Circuit, Penganjur (EOCM - Exora Owners' Club Motorsport) yang berdaftar di bawah PJS - Persuruhanjaya Sukan bawah naungan KBS - Kementerian Belia dan Sukan, pihak media dan kepada semua pemilik exora yang melibatkan diri dalam menjayakan himpunan ini.

Mana taknya ada yang datang 2 hari sebelum event....'you all are the best and you have my respect'.
Admin juga bangga menjadi salah seorang pemilik exora dan ahli eocmotorsport.









mzmedianet.blogspot.com - SIC EVENT

3 ulasan:

Unknown berkata...

Terima kasih le..ada gak banner aku kat blog ni..hihihik

Unknown berkata...

Terima kasih ada juga geng2 3d Kat blog ni... Apa2 Tahniah kepada eocmotorspot telah mengharumkan nama club eocm..

Tunggu next events Nov 2013 Terengganu

mdshaari berkata...

Ya sama2 kita menaikkan lagi proton exora dan Eocmotorsport event yg akan datang admin akan cuba berikan sokongan terbaik.

Terima kasih sudi ke blogspot Taman Bukit Angkasa - MSH

Admin.
Eocmotorsport Members