Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Sabtu, Jun 02, 2012

Galaxy S3 menjadi galang ganti - Galaxy SII Epic 4G touch

Galaxy S III menjadi galang ganti...hehehe. Setelah lama menanti Galaxy SII Epic 4G touch yang tak sampai lagi ke pasaran Malaysia.

Assalamualaikum.

Aku memilih membeli dengan harga RM1149 bersama pelan Digi RM68.00 sebulan - kontrak selama 24 bulan daripada harga RM999.00 bersama pelan Digi RM88.00 sebulan kontrak 24 bulan juga, aku tak kisah, asalkan masih mampu membayarnya hehehe. Kalau dah berkenan, pilihan di tangan kita sendiri, pedulikan apa org nak kata hehehe. (bukannya nak berlagak atau menunjuk-nunjuk sekadar share ajer jgn marah hehehe).
Apa yang aku tahu ialah pembelian dgn harga RM999 dan RM1149 ini hanya untuk 100biji yang pertama sama ada pembelian secara online atau pun semasa digi roadshow selepas itu harga akan di naikkan kepada RM1299.00 bagi package RM88 sebulan, untuk melihat info terperinci.



  
Kalau dulu aku pernah guna Motorolla,Sony Ericsson, Sagem, Nokia, Dopod PDA dan macam lagi ler sehinggalah aku menggunakan kebanyakan model telefon keluaran SAMSUNG..(mmg samsung bagi aku antara telefon terbaik yang aku rasa berbaloi membelinya. (pasal telefon yang canggih daripada ini tak pernah aku gunakan hehehe.)

Itu sahaja informasi untuk entri kali ini. Sekian terima kasih kerana sudi melawat blog aku.
Assalamualaikum. Salam 73..

1 ulasan:

jimon berkata...

cayalah bro...S3 memeng terbaik!