Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Isnin, Januari 02, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum.

Izinkan saya selaku admin Blog Taman Bukit Angkasa - MSH (mzmedianet.blogspot.com) mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua rakan2 BLOGGER tak di kira dimana pun, walaupun hari ini dah masuk 2 Januari 2012 dan rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkannnya.

Saya memohon ampun dan maaf sekiranya ada pertanyaan atau terkasar dalam penulisan saya antara sedar atau tidak. Dan lama jugak saya tidak kemaskinikan blog saya ini, di sebabkan jadual harian yang agak terhad sekarang ini. Walau apapun saya ingin berterima kasih kepada rakan blogger yang masih sudi melawat blog saya, insyaallah saya akan curi2 peluang menulis kembali sekiranya ada info terbaru mahu pun yang lama..(kenangan).

Sekian sahaja penulisan saya buat kali ini..

Salam Tahun Baru 2012, Salam 1 Malaysia dan Salam 73 buat pengemar radio dua hala.

Semoga tahun 2012 lebih baik pencapaian dari tahun sebelumnya.

1 ulasan:

jimon berkata...

Salam bro...Selamat menyambut tahun baru 2012