Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam kontek kenal, Salam kontek perdana
dari EOCM 536CR / EOCM 036 WP / 9W2ECS / TDM E-MS
Sudi2kan lah menjadi sahabatku, biar pun tak mengenali pada asalnya, kita tak akan kenal mengenal sekiranya tidak memulakan dahulu.

Sekiranya ada kekurangan dan terkasar bahasa aku mohon ampun dan maaf.
Komen dari anda amatlah di hargai, ikhlas : mdshaari

EXORA OWNERS' CLUB MOTORSPORT ( EOCM )

Penerangnan

Exora Owners' Club Motorsport ( EOCM ) adalah sebuah kelab yang di daftarkan bawah akta Pesuruhjaya Sukan Malaysia ( PJS ) di bawah naungan Kementerian Belia Sukan ( KBS ) pada 05 APRIL 2012. No. Sijil 5337/2012. Yuran keahlian peserta adalah sebanyak RM30.00 bagi keahlian SEUMUR HIDUP, tiada yuran bulanan atau tahunan.

Cara2 menjadi ahli

1.Daftar Ahli Forum | 2.Muat turun Terma dan Syarat serta Borang Keahlian | 3.Lengkapkan Borang Keahlian dan Scan | 4.Penghantaran Borang boleh melalui Sesi Teh Tarik sambil mengenali rakan dan Cip di kawsan ANDA atau boleh juga EMEL kan ke mdshaari.hassan@gmail.com | Saya akan REPLY.

Cari Blog Ini

Sabtu, September 10, 2011

Jersi Malaysia (TRAINING)

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera kepada yang bukan beragama islam.

Ada pulak jersi yang aku rasa agak baru...ye ler pasal baru lihat hehehe (jersi skuad bola sepak Malaysia buat training yang baru).







Setelah aku emailkan kepada rakan2 seperti bro jimon, maslan dan azhar, alhamdulillah ada respon yang baik kebanyakan suka jersi warna hitam. Terima kasih kepada bro jimon yang dah promote dan backlink mzmedianet.blogspot di blognya http://www.myjimon.blogspot.com

Antara tempahan dari rakan2....terima kasih to you all.
Jersi Malaysia Training 

HITAM

S – 1
M – 1
L – 2
XL – 2

KUNING/ PUTIH
L -1
M-1

Dan jersi Malaysia kuning / hitam
S-1





5 ulasan:

jimon berkata...

Bro mdshaari...terima kaseyyy selalu bagi info pasal jersi Malaysia...memang servis terbaik dan rega paling best!

mdshaari berkata...

terima kasih kembali kerana tak jemu2 membuat pembelian dan mmglah bro jimon seorang yang fully support MALAYSIA SQUAD FOOTBALL.

mdshaari berkata...

Alhamdulillah dari kelantan jam 02:30am memandu dgn rilek tak sangkut ngan kesesakan jalanraya hehehe sampai jam 09:30am...

mdshaari berkata...

Malam semalam sebelum masuk kerja sempat TT serah jersi-jersi yang telah di order kepada bro jimon kat Restoran Nabila Corner.

jimon berkata...

Thanks bro...hehe kata nak jumpa kejap tapi sampai 2 jam lebih...semua sebab hujan lebat punya pasal :D